قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت لوبيا سفيد عمده قيمت لوبيا سفيد صادراتي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت لوبيا سفيد درشت-قيمت لوبيا سفيد كشاورزي-قيمت لوبيا سفيد فله-قيمت روز لوبيا سفيد خمين-قيمت لوبيا قرمز عمده خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت لوبيا سفيد درشت-قيمت لوبيا سفيد كشاورزي-قيمت لوبيا سفيد فله-قيمت روز لوبيا سفيد خمين-قيمت لوبيا قرمز عمده با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي و قيمت لوبيا سفيد درشت-قيمت لوبيا سفيد كشاورزي-قيمت لوبيا سفيد فله-قيمت روز لوبيا سفيد خمين-قيمت لوبيا قرمز عمده كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

لوبيا سفيد چيست و چه خواص و فوايدي براي بدن دارد
اين لوبيا يك طبقه متفاوت از رايج ترين لوبياهايي كه در جهان يافت مي شود، به طور علمي نام آن به عنوان فاسولوس وولگاريسمي مي باشد. اين لوبيا در سراسر جهان بسيار محبوب است و به خاطر تنوع و راحتي رشد آن ها و همچنين ارزش غذايي اش مورد اهميت قرار گرفته است. لوبيا سفيد كاربرد گسترده اي در نيروي دريايي دارد كه از اين لوبيا به عنوان بخش اصلي رژيم غذايي سالم براي ملوانان استفاده مي شود.
به خاطر ارزش غذايي بالا و محتواي پروتئيني اش، در بسياري از فرهنگ هاي مختلف به غذاهاي اصلي تبديل شده اند و مي توانند بدون از دست دادن ارزش غذايي شان، بر خلاف بسياري از سبزيجات و ميوه ها، به مدت طولاني نگهداري شوند. در حالي كه به نظر مي رسد همه لوبيا با هم برابر و مشابه هستند، اما اينً درست نيست، و لوبياي سفيد برخي مواد شيميايي خاصي مانند فسفاتيديلسرين را دارا مي باشد.
فوايد سلامتي لوبيا سفيد
لوبيا سفيد ممكن است معمولي و عادي به نظر برسد، اما تعدادي از مزاياي سلامتي را براي ما به همراه دارد، افزايش شناخت و حافظه، حفاظت از قلب، تقويت گوارش، كاهش خطر ابتلا به سرطان، تحريك رشد، و كاهش خطر ديابت.
1. لوبيا سفيد براي افزايش و تقويت حافظه و شناخت:
فولات به دلايل مختلف يك ماده غذايي كليدي و مهم براي بدن است، زيرا از نقص لوله عصبي و كم خوني پيشگيري مي كند و بر سيستم عصبي بدن تاثير مثبتي دارد. كمبود اسيد فوليك به طور مستقيم با افزايش سطح هموسيستئين ارتباط دارد، كه اغلب منجر به بيماري هاي عصبي كشنده مانند پاركينسون مي شود. علاوه بر اين چنانچه در بخش سلامت نمناك اشاره كرده ايم يكي از ويتامين هاي B يافت شده در لوبيا سفيد، تيامين است كه مي تواند به افزايش انتقال دهنده هاي عصبي خاصي كمك كند و ما براي حافظه و شناخت به آن نياز داريم، بنابراين اين لوبيا كوچك مي تواند حافظه ما را به همان اندازه كه سنمان افزايش مي يابد، حفظ كنند.2. لوبيا سفيد براي كمك به پيشگيري از سرطان:
آخرين تحقيقات نشان مي دهد كه مصرف لوبياي سفيد مي تواند خطر سرطان روده بزرگ را كاهش دهد. علاوه بر اين، مطالعه اي كه در ژورنال پزشكي و غذا منتشر شد نشان داد كه فيبر رژيمي لوبيا داراي پتانسيل فوق العاده اي براي جلوگيري از سرطان روده بزرگ است.
همچنين تحقيقات انجام شده توسط موسسه سرطان ملي، نشان مي دهد كه در لوبيا سفيد شكستگي هاي محلول و غير محلولي وجود دارد كه به كاهش خطر ابتلا به سرطان كمك مي كند.
مطالعات انجام شده در يك دوره زماني نشان مي دهد كه وجود لوبياهاي رايج مثل لوبيا سفيد در وعده هاي غذايي، راه سالمي براي محافظت از خود در برابر سرطان روده، سينه و پروستات است.
3. لوبيا سفيد براي سلامت قلب:
منيزيم و اسيد فوليك كه در لوبيا وجود دارند، باعث حفاظت از سلامت قلب خواهند شد.فولات سطوح هموسيستئين را كاهش مي دهد، كه خطر بزرگي براي بيماري هاي قلبي است ، در حالي كه منيزيم به روش مشابهي باعث كاهش تنش و استرس در رگ هاي خوني براي كاهش فشار و فشار خون پايين، و پيش گيري از حملات قلبي و سكته مي شود.
4. لوبيا سفيد براي پيش گيري از ديابت:
غذاهايي با فيبر بالا به خاطر تواناييشان در تثبيت سطح قند خون و بهبود جذب مواد مغذي از روده مورد تحسين قرار گرفته اند. بخش سلامت نمناك اشاره كرده است كه با وجود ميزان گلوكز و انسولين در سطوح سالم، احتمال ابتلا به ديابت كم تر است و اگر شما از اين وضعيت رنج مي بريد، فيبر بالا موجود در لوبياي سفيد مي تواند به شما كمك كند تا علائم خود را كاهش كنيد.
5. لوبيا سفيد براي كمك به بهبود هضم:
همانطور كه ذكر شد لوبيا سفيد فيبر بسيار بالايي دارد، كه جز كليدي براي سلامت معده و روده است. فيبر قادر است مدفوع را روان كرده و از علائم يبوست و اسهال جلوگيري كند. علاوه بر اين، فيبر، حركات روده را تحريك و نرمال مي كند. يك رژيم با فيبر خوب، روده ها را تميز مي كند و از بيماري هاي گوارشي جدي مانند زخم معده جلوگير
6. لوبيا سفيد داراي خواص آنتي اكسيداني:
منگنز ، يك عامل كليدي در بسياري از آنزيم هاي آنتي اكسيداني است كه مي تواند از گسترش و تاثير راديكال هاي آزاد جلوگيري كند و اين مي تواند به كاهش خطر ابتلا به بيماري هاي مزمن كمك كند. مس نيز نقش مهمي را به عنوان يك آنزيم ايفا مي كند و مي تواند به تحريك جريان خون، تحرك مفاصل و انعطاف پذيري كلي بدن با كاهش استرس اكسيداتيو در آن قسمت ها كمك كند.
7. لوبيا سفيد براي كمك به رشد و ترميم:
يكي از مهم ترين مزاياي لوبيا سفيد، ميزان بالاي پروتيين آنهاست.پروتئين ها باعث يك جريان ثابت براي رشد سلول هاي جديد، بافت ها، ماهيچه ها، استخوان ها، رگ هاي خوني و قسمت هاي ديگر بدن مي شوند كه ما به آن نياز داريم. پروتيين براي رشد طبيعي ضروري است، اما در عملكرد ترميم قسمت هاي آسيب ديده بدن و سرعت بخشيدن به فرآيند التيام ضروري است و براي گياه خواران، لوبياي سفيد منبع جايگزين خوبي از پروتيين است و بيش از 15 گرم پروتئين به ازاي هر فنجان لوبيا سفيد وجود دارد.
8. لوبيا سفيد براي بهبود گردش خون:
نگاه داشتن جريان خون به طور طبيعي در بدن براي اكسيژن رساني به سيستم هاي اندام ها و عملكرد كلي نرمال مهم است.آهن جز كليدي از گلبول هاي قرمز خون است و بدون جذب آهن مناسب، گردش خون مشكل دار مي شود و شما را مستعد كم خوني، ضعف، كاهش معدني استخوان، خستگي و گردش ضعيف مي كند. همچنين مس در اين زمينه بسيار مهم است، چون براي سنتز هموگلوبين ضروري است به عبارت ديگر، بدون مس، آهن عملاً بدن مشكل دار خواهد شد. لوبيا سفيد خوشبختانه حاوي سطوح بالايي از هر دو اين موارد مي باشد.
لوبياي سفيد در طب سنتي:
• ميل جنسي را تقويت مي كند و غذاييت را افزايش مي دهد.
• منجر به منظم شدن دوره ماهيانه در خانم هايي كه خونريزي قاعدگي منظمي ندارند ، خواهد شد.
• ادرار آور است ، ادرار را در افرادي كه مزاج هاي سرد يا ضعف بدني دارند، به جريان مي اندازد.
• محرك نيروي جنسي و سبب افزايش توليد مني شده و ملين سينه مي باشد.
فايده و خواص لوبيا سفيد براي خانم هاي باردار:
لوبياي سفيد ويتامين ها و مواد معدني فراواني دارد كه در سلامتي نقش موثري دارند . مثلا فولات موجود در لوبياي سفيد براي خانم هاي باردار مفيد است و مصرف لوبياي سفيد در اوايل بارداري سبب جلوگيري از نقص لوله عصبي در جنين خواهد شد. همچنين اين لوبيا حاوي ويتامين B1 (تيامين) فراوان است . اين ويتامين براي سلامت مغز و عملكرد هاي شناختي نقش حياتي دارد.
خواص لوبيا سفيد براي آقايان:
طبع لوبيا سفيد از لحاظ گرمي و سردي متعادل است. مصرف لوبياي سفيد به دليل وجود پروتئين موجود درآن سبب افزايش طول عمر مردان ، افزايش تناسب اندام و بهبود تعادل گلوكز در آنها مي شود . اين خواص اشاره شده در سلامت نمناك و در بحث بررسي خواص لوبيا سفيد مختص به مردان است و در زنان يافت نشد. پروتئين يك تركيب گياهي به گروه ايزوفلاوون ها تعلق دارد.
چگونه مي توان لوبيا سفيد را پخت؟
اگر از لوبياي كنسرو شده استفاده مي كنيد، حتما قبل از استفاده، آن ها را با آب بشوريد و سپس خالي كنيد و اگر از لوبيا خشك استفاده مي كنيد، قبل از اينكه از آن ها در آشپزي استفاده كنيد، آن ها را خيس كنيد. براي اين كار روي آن ها را با يك سانت آب سرد بپوشانيد و اجازه دهيد تا كل شب را در دماي اتاق بمانند.
قبل از استفاده، آبكشي كنيد.
لوبيا خيس شده معمولاً حدود 60 دقيقه بايد بپزند.
شما مي توانيد از سه فنجان آب براي هر فنجان لوبيا نپخته استفاده كنيد. شما هم چنين ممكن است لوبيا را طعم دار كنيد تا آن ها طعم خوبي بگيرند.
از برگ بو و يا حبه هاي سير يا گياهان معطر براي طبخشان استفاده كنيد.
همچنين مي توانيد كمي نمك به لوبيا هم اضافه كنيد
تاثيرات جانبي خوردن بيش از حد لوبيا سفيد چيست؟
از آنجا كه لوبياي سفيد غني از فيبر هستند، خوردن بيش از حد آن ها مي تواند موجب درد شكم شود ،چون فيبر هنوز هضم نشده است. پس مي تواند موجب نفخ شكم، اسهال و يبوست شود.
قيمت لوبيا سفيد عمده-قيمت لوبيا سفيد صادراتي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت لوبيا سفيد درشت-قيمت لوبيا سفيد كشاورزي-قيمت لوبيا سفيد فله-قيمت روز لوبيا سفيد خمين-قيمت لوبيا قرمز عمده مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 152 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593008

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .